Saturday, March 31, 2012

Berkawan tapi tak ikhlas

zaman sekarang ni susah kite nak letakkan kepercayaan terhadap seseorang terutamanya orang yang kite anggap sebagai KAWAN . bagi aku , aku lebih suka berkawan tapi tak terlalu rapat sampai boleh aku ceritakan segala hal peribadi aku , dulu memang aku ada kawan yang aku anggap macam keluarga aku sendiri tapi dalam diam urm xperlu aku ceritakan , tak nak mengaibkan dia dan aku jugak byk makan hati dengan sikap dia . dia cakap , aku beruntung sebab dapat semua yang aku nak . setahu aku , semua manusia ada rezeki masing2 . tak perlu lah nak rendahkan ataupn banding2kan ape yg dh ALLAH beri . aku memang tak sangka yang persahabatn kitorg putus macam tu je tapi aku tak salahkan sape2 , mungkin aku ad kelemahan dn kekurangan aku sendiri . peristiwa yang berlaku tu buat aku sedar yang tak semua KAWAN ikhlas dengan kite . Aku pun dah tak nak rapat dengan sape2 , sebab manusia ni rambut je sama kaler , hati lain2 . Sekarang ni aku cuma ada family aku dan jugak dia . Dia secara rasminya menjadi kawan baik aku , kawan bergaduh , kekasih , tunang dan bakal imam aku . InsyaAllah .

No comments:

Post a Comment