Thursday, November 24, 2011

Jawapan Yang Dicari

Jika kamu MENCINTAI 2 0rang
dalam 1 masa , maka pilihlah
0rang yang KEDUA itu kerana jika
benar kamu mencintai yang
PERTAMA , tidak mungkin kamu
akan jatuh CINTA pada yang
kedua . =))

flashback balek macam mne aku boleh pilih dy jadi teman hidup aku , time aku kenal dengan dy , aku ada kenal jugak dengan sorang lelaki ni , tak perlu aku mention nama boy tu kat sini , mase tu aku nak bersama dengan dua2 sekali (tamak betul ) boy ni bff aku yang kenalkan , ok2 je kot boy tu , ntah la mase tu baru je kenal , susah nak nilai keikhlasan hati seseorang dalam mase yang singkat tol tak ? kawan lelaki aku nasihatkan aku supaya jangan lukakan hati orang lain semata2 sebab dendam aku kat orang lain . aku pun ad jgk terfikir , kenapa mesti aku nak bersama dengan dua orang lelaki dalam satu mase , n tak semestinya lelaki2 yang baru aku kenal ni sama perangai dengan lelaki yang aku pernah kenal dulu , so malam tu jugak aku buat keputusan tuk jujur dengan dorang n aku mesti memilih antara dorang yang mane lebih aku inginkan . mase tu dekat fikiran aku cuma terlintas muka dy , suara dy , semuanya tentang dy , aku xtau kenapa aku pilih dy n bukan nye boy tu . dulu aku cume fikir yg dy lebih layak kot sebab dy sentiasa ada time aku perlukan teman , but now , aku dah dapat jawapan nye . kalau betul aku sayangkan boy tu , aku tak kan kenal dengan lelaki yang kedua means bf aku yg sekarang ni . conclusion nye kat sini , aku memang tak sayangkan boy tu n AKU CUMA SAYANGKAN DY DARI DULU SEKARANG DAN SELAMANYA INSYALLAH HINGGA KE SYURGA . AMIN ! :D


p/s : pagi tadi ayah aku baru lepas interview utk kenaikkan pangkat . harap2 ada rezeki ayah untuk naik pangkat sebelum ayah pencen . YA ALLAH YA RABB bantulah ayah ku mendapat apa yang dy impikan . sesungguhnya kau maha berkuasa . amin !!!

No comments:

Post a Comment