Sunday, July 15, 2012

Kejayaan dari sebuah Kegagalan . yihaaaaa !

Assalamualaikum semua :')

hari ni nak story sikit pasal aku punye jpj test 11/7 hari tu . hehehe .  alhamdulilah berkat dorongan n doa dari family , cikgu (kelas memandu ) n future hubby , dapat jugak aku pegang lesen ni ! payah sgt la nak dapatkan lesen ni , aku sampai dah give up nak amek test lagi , tapi sebab fikirkan duit yang dh banyak habis , aku pegi jugak untuk kali yang ke tetttt (rahsia) huhuhu . aku bukan nye takot dengan pegawai jpj tu , dorang ok je cuma muka tu mahal dengan senyuman :)) aku pun xtahu apesal aku gabra sgt bila test . 11hrbln tu syukur sangat , aku diuji oleh abang jpj yang kacak lagi bergaya , peramah sungguh abang tu , sepanjang jalan kitorang bersembang je . yang puas hati sgt tu , aku dapat markah lagi tinggi dari yang pratest punye . yihaaaaa ! dapatlah aku claim kereta kat ayah !  mekasih ye abg ! syukran ya Allah ! :'D

No comments:

Post a Comment