Friday, September 16, 2011

KERING DAH AIRMATA

kenapa bila kita dah terlalu sayangkan seseorang tu,semakin jauh dia dr kita...korang pernah rasa x peritnya prasaan tu...ntah nak d luahkan kat sape pon xtau sbb aku pasti xad sape pon yang sudi pinjamkan telinga tuk aku kongsi prasaan aku saat ni,pinjamkan bahu tuk aku lentokkan kepala sambil leleh2kan airmata + hingus... aku dah cuba buat yang terbaik... andai memang kekurangan yang ada kat diri aku ni jadi punca keretakan hbngn ni,aku minta maaf sesangat.tapi ketahuilah yang aku pun pernah terluka...terima kasih sebab sudi susah senang dgn aku waktu dulu2...setiap hri lps bangun tdur ,aku berdoa supaya tuhan kembalikan saat2 indah dlu dan harap sangat kita kembali mesra mcm dulu balik... ;( kalau dulu aku yang menjadi keutamaan dia tapi skrg bkn lagi...aku hrap dia maafkan salah silap aku sebab aku sentiasa maafkan dia...semoga keadaan kembali pulih seperti biasa.. n buat si dia,'JANGAN PERNAH LUPA TIME INDAH KITA'

bila ad yg syg, jgn lukai hatinya
bila ad yg cinta, jgn titiskan air matanya
bila ad yg menanti, pastikan kamu kembali
bila ad yg setia, lakukanlah yg sama
bila dia pergi, kejarlah slgi merasa dia bererti
KERANA BILA DIA TIADA D SISI,KAMU AKAN SUNYI DAN SEPI ^^


No comments:

Post a Comment